- Рабцун О. Мультимодальний навчальний комплекс із вивчення епохи Генріха VIII Тюдора для закладів загальної середньої освіти. Proceedings of the 11th International Scientific and Practical Conference «Current Issues and Prospects for the Development of Scientific Research» (August 19-20, 2025. Orléans, France). Orléans: Epi, 2025. № 60 (260). P. 61-77. (Співавтори: І. Боровець, І. Пігович).
- Рабцун О. Сучасні методичні підходи до викладання історії Тюдорів у школах Об’єднаного Королівства. Проблеми дидактики історії. Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. Вип. 16. С. 88–99.
- Добровольський А. Путінський концепт історичного поступу в новому шкільному підручнику з історії Росії. Проблеми дидактики історії. Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Вип. 15. С. 3–11. (Співавтор Боровець І.І.).
- Єпіфанова О. Модернізація шкільної історичної освіти в сучасній Іспанії. Проблеми дидактики історії. Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Вип. 13. С. 136–154. (Співавтор Боровець І.І.).
- Панченко Н. Особливості шкільної історичної освіти в Італійській республіці. Проблеми дидактики історії. Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. Вип. 10. С. 106–114. (Співавтор Боровець І.І.).
- Грачов А. Викладання історії у середній школі Великої Британії на межі ХХ–ХХІ ст. Проблеми дидактики історії. Збірник наукових праць. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. Вип. 10. С. 115–131. (Співавтор Боровець І.І.).