Skip to content
history_lab22@kpnu.edu.ua

Навчальна лабораторія "Дидактика історії"

Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

  • Головна
  • Методична література
  • Проблеми дидактики історії
  • Публікації
  • Про нас
    • Завідувач Лабораторії
    • Склад лабораторії
    • Співпраця
    • Положення про навчальну лабораторію
  • Нормативне забезпечення навчального процесу
  • Новини
  • Проба пера
  • Методична скарбниця

Методична скарбниця

  • НМТ: що варто знати про тест з історії України (Український центр оцінювання якості освіти)
  • Марафон виживання: вчитель історії гостро висловився про НМТ (Оксана Герасимчук)
  • У Чехії скандал через підручник історії, де вказано про походження слов’ян з України (Анастасія Кушпіт)
  • Застосування ігрових методів навчання на уроках всесвітньої історії (Леонід Кузьмин)
  • Формувальне і поточне оцінювання – це гібридне створіння, яке не може вижити (Інна Большакова)
  • Візуалізація на уроках історичної та громадянської галузей: сучасні інтерактивні технології для мотивації учнівства (Олександра Елиїв)
  • Як створити план уроку за допомогою ChatGPT (Сучасні освітні технології)
  • Урок до Дня пам’яті: інтерактивні картки для глибокого осмислення історичних подій (Микола Попадюк) 
  • Новий формат уроків історії: в Україні запустили проєкт, який змінює шкільну освіту  (Анна Шиканова)
  • Чому діти нудьгують на уроках історії і як це змінити: інтерв’ю з авторкою текстів проєкту «Скарб» (Олена Юрченко)

Архів новин

  • Червень 2025
  • Травень 2025
  • Квітень 2025
  • Березень 2025
  • Жовтень 2024
  • Вересень 2024
  • Серпень 2024
  • Липень 2024
  • Червень 2024
  • Травень 2024
  • Квітень 2024
  • Листопад 2023
  • Жовтень 2023
  • Вересень 2023
  • Серпень 2023
  • Травень 2023
  • Березень 2023
  • Січень 2023
  • Жовтень 2022
  • Вересень 2022

Пошук

© Навчальна лабораторія "Дидактика історії"" 2025

Education Base by Acme Themes